El consumidor

GIL JUÁREZ, ADRIANA (Autor) Normal (Libro) en catalán
    • El consumidor_0
    El consumidor
    • Resumen
    • Detalles
    • Garantías
    • Accesorios incluidos
    • Editor Editorial uoc, s.l.
      Colección Vullsaber

      Ver todas las características

    • El consum és una emoció. Les empreses i la publicitat aprofiten per tant les emocions per arribar millor als consumidors i intentar vendre més. Aquest ús de les emocions té també aspectes positius: fa moure l'economia. Davant d'això, el millor que pot fer el consumidor és conèixer les seves emocions i saber com funcionen. Aquest llibre explica des de la psicologia social com podem millorar les nostres pautes de consum i apunta camins perquè el consumidor adopti una actitud més responsable.

    • 9,90 9,41

      Bajo pedido, expedición 8-10 días

      Entrega gratuita

      En tienda

      Recogida gratuita

      Consulta disponibilidad en nuestras tiendas

      Ver todas las opciones y plazos de entrega
      Información, ofertas y promociones
      EN TODOS LOS LIBROS
    • Satisfecho
      o reembolso
    • Servicio Fnac
      a tu disposición
    • Devolución
      gratuita en tienda
    • Pago en el
      momento del envío

    2 Ofertas especiales El consumidor

    • -5%
    • EN TODOS LOS LIBROS

    -5% EN TODOS LOS LIBROS

    Máximo descuento permitido por ley. Oferta válida sólo para libros vendidos por Fnac.

    -5% EN TODOS LOS LIBROS

    Máximo descuento permitido por ley. Oferta válida sólo para libros vendidos por Fnac.

    Publicidad

    SINOPSIS El consumidor

    El consum és una emoció. Les empreses i la publicitat aprofiten per tant les emocions per arribar millor als consumidors i intentar vendre més. Aquest ús de les emocions té també aspectes positius: fa moure l'economia. Davant d'això, el millor que pot fer el consumidor és conèixer les seves emocions i saber com funcionen. Aquest llibre explica des de la psicologia social com podem millorar les nostres pautes de consum i apunta camins perquè el consumidor adopti una actitud més responsable.

    DetallesEl consumidor

    OTRAS OBRAS Autor de GIL JUÁREZ, ADRIANA

    Ver más