Publicado el 16 abril 2013 Normal en Catalán

Banquer, el -cat-

Banquer, el -cat- - 1
Estado del producto Nuevo
Vendido por
Vendedor español 4,6 49.302 ventas
País de expedición : España (Península)

Comentarios del vendedor

Envíos a España Península por servicio de mensajería. El plazo de entrega para todas las modalidades es de 6-14 días laborables.

Hacer una pregunta al vendedor
Características
Ver todo
Fecha de lanzamiento

16/04/2013

Editor

1984

Colección

Mirmanda

15,68 €
Enviado por el vendedor asociado

Entrega Express Entrega a domicilio, con seguimiento de su entrega, entregada en mano 1,99 € Entregado entre el 08/01 y el 15/01

Resumen

Acostumats com estem a veure, d’un banquer, només el personatge en l’opacitat de la representació pública, la novel•la ens acosta al terreny pantanós de la seva condició humana. Miquel Lluc, un home retret, de gest sec, és el personatge literari d’aquest banquer. Aparentment inofensiu i acomplexat, ¿en quins replecs de la seva ànima s’amaguen els veritables trets de la seva desmesurada ambició? Mitjançant textos que són com flaixos a voltes encegadors per la seva potència, l’autora ens descriu la vida d’un home sense escrúpols que ha tallat i tenallat a la seva mida tota una societat, en aquest cas la mallorquina, i que ha esdevingut llegenda. Amb una prosa incisiva i desafiant i un ús de la llengua impecable, Núria Cadenes ens sorprèn amb aquesta novel•la. Núria Cadenes (1970) va néixer a Barcelona i viu a València, on fa de llibretera. Es dedica al periodisme i la literatura, i ha publicat, entre d’altres, els llibres Cartes de la presó, L’Ovidi, Vine al sud! i AZ, amb el qual va guanyar el Premi Ciutat d’Elx i el XX Premi de la Crítica dels Escriptors Valencians.
Publicidad

Opiniones de clientes

Banquer, el -cat-

Sé el primero en dar
tu opinión sobre el producto

Características

Editor

1984

Fecha de lanzamiento

16/04/2013

Colección

Mirmanda

EAN

9788415835073

ISBN

9788415835073

SKU

1246217

Publicidad

Publicidad